poniedziałek, 3 czerwca 2013

Manhattan

Uwielbiam korektor z Manhattan, o czym już pisałam. Nigdy jednak nie miałam okazji wypróbować innych kosmetyków tej firmy. Będąc niedawno z Pepco natrafiłam mu mojemu zdziwieniu na kosmetyki Manhattan i stałam się posiadaczką tego oto zestawu.



Cienie to Professional Smokey Eyes Kit w odcieniu Misty Mauve, czyli mieszanka beży i fioletu. Tusz to Ultimate Definiction Mascara w kolorze black. Zacznę może od cieni, które mają wspaniałe kolory całkowicie moje, są przy tym przyzwoicie napigmentowane i długo utrzymują się na powiece. Tusz posiada plastikową twardą szczoteczkę nie skleja rzęs i daje bardzo naturalny wygląd. Jedyne, co zauważyłam to, że pod koniec dnia zaczął się kruszyć. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków zwłaszcza, że kosztowały razem niecałe dwadzieścia złotych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz