wtorek, 29 października 2013

Organizacja

Z natury jestem osobą bardzo nieogarniętą i chodzi tu głównie o planowanie. Mam z tym straszne problemy można to zauważyć po mojej systematyczności pisania postów. Jakiś czas temu postanowiłam trochę pouprzątać swoje sprawy.  I to była chyba najlepsza rzecz, jaką mogłam dla siebie zrobić. Od tej pory nie rozstaję się z notatnikiem, w którym zapisuję nie tylko to, co muszę zrobić, ale również pomysły, ciekawe tytuły książek czy fajne miejsca, które chcę odwiedzić.  


Drugim sposobem, który zorganizował mój czas to aplikacja w laptopie My Time Organizer. Jest to już typowy kalendarz, w którym możemy zapisywać notatki, spotkania, ale także ustawiać przypomnienia na konkretne wydarzenia.  Ja do laptopa zaglądam zaraz po przebudzeniu, gdy piję kawę, dlatego jeśli mam tego dnia do załatwienia coś bardzo ważnego kalendarz po włączeniu się laptopa zaraz mi o tym przypomni.


Na początku było mi dość trudno wpisywać wszystko, co mi padnie do głowy notować każdą rzecz. Teraz jednak wchodzi mi to w nawyk, dzięki któremu nie tylko pamiętam o wszystkich ważnych sprawach, ale również pozwala mi na wygospodarowanie chwili dla siebie samej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz